Wpis gościnny

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Jeśli:

  • tworzysz treści o influencer makretingu i social media,
  • posiadasz rozwiązanie niezbędne dla influencerów, agencji lub marketerów i chciałbyś o nim opowiedzieć,
  • dzielisz się wiedzą i chcesz opublikować swój artykuł w naszym serwisie.

Twój tekst może pojawić się na naszej stronie jako wpis gościnny.

Jakie wymagania musi spełnić?

 

Wymagania

 

Tematyka treści:

  1. Influnece marketing,
  2. Influencer makreting,
  3. Marketing w social media (w tym instagram, YouTube, TikTok, Snapchat, Facebook, Twitter) w odniesieniu do działań z influencerami,
  4. Porady dla agencji, marketerów i influencerów, 
  5. Raporty i badania.

Wymagania względem tekstów:

  1. Artykuły eksperckie i poradniki — minimum 3 000 słów,
  2. Artykuły narzędziowe — minimum 2 000 słów,
  3. Newsy — minimum 1 000 słów,
  4. Maksymalnie jedno linkowanie do narzędzia/zewnętrznej strony w artykule (z wyjątkiem treści zewnętrznych, uzupełniających Twój wpis np. linkowanie do raportów, uzupełnień tematu poruszonego w artykule, jednak niebędącego jego przedmiotem),
  5. Grafiki uzupełniające artykuł (1 grafika na każde 300-400 słów, zadbaj o prawa autorskie lub korzystaj z grafik, które nie wymagają uznania autorstwa — licencja Public Domain / CC0 bądź grafiki i screenshoty własne),
  6. Grafika otwierająca artykuł (propozycja grafiki tytułowej — zadbaj o prawa autorskie lub korzystaj z grafik, które nie wymagają uznania autorstwa — licencja Public Domain / CC0 bądź grafiki i screenshoty własne),
  7. Mile widziana znajomość zasad SEO copywritingu i praktycznego zastosowania ich w swoich treściach. 🙂

Zawartość maila:

  1. Artykuł, który chcesz opublikować na naszej stronie,
  2. Opis bio autora oraz zdjęcie do wykorzystania w profilu autora w serwisie,
  3. Grafiki wykorzystane w tekście, 
  4. Grafika (proponowana) główna tekstu, 
  5. Słowa kluczowe wykorzystane w artykule (SEO copywrtiting).

 

Cenimy treści eksperckie i chętnie promujemy autorów, którzy dzielą się swoją wiedzą.

Za treści czysto reklamowe dziękujemy.

 

Wysłanie tekstu do redakcji nie jest jednoznaczne z jego opublikowaniem — o decyzji poinformujemy w wiadomości zwrotnej.

 

Jeśli Twój tekst spełnia wymagania, prześlij go na adres [email protected]

Odpowiemy tak szybko, jak będzie to możliwe.

Udostępnij

Comments are closed.