Unamo Social Media


INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Monitoring social media i internetu UNAMO pozwala śledzić dyskusje o marce, produkcie, influencerach bądź innych, dowolnych tematach w internecie i mediach społecznościowych.

Dostarcza informacje o opiniach, problemach, potrzeba oraz przemyśleniach internautów na bazie monitorowanych słów kluczowych.

Szeroka analiza mediów społecznościowych oraz wypowiedzi w odniesieniu do tematu, pozwala ocenić wydźwięk emocjonalny wypowiedzi (nastawienie negatywne, pozytywne bądź neutralne) internautów względem tematu.

Analiza profili influencerów umożliwia marce, agencji oraz domom mediowym śledzenie treści lidera opinii, analizę jego zasięgu oraz pomiar szacunkowej wartości tworzonych przez nich treści w social media.

Narzędzie służy także do podsumowywania efektów kampanii oraz badania jej odbioru przez internautów, a także zdobytego zaangażowania (np. w postaci interakcji wpisami influencera).


WYRÓŻNIKI

Monitorowanie profili w mediach społecznościowych pozwala śledzić aktywności związane z wybranym profilem bądź stroną w mediach społecznościowych, m.in. influencerów. W jednym projekcie monitorować można profile pochodzące z różnych kanałów oraz o różnej tematyce, a także zawęzić analizę do wybranego słowa kluczowego, pojawiającego się we wpisach influencerów. Narzędzie udostępnia dodatkowe dane, takie jak zasięg wpisów oraz profilu, liczbę i rodzaj interakcji, popularność czy wartość reklamową w mediach społecznościowych.

Estymowany ekwiwalent reklamowy w social media (AvE) to informacja o wartości treści ze względu na ich zasięg w mediach społecznościowych. Szacowany jest koszt, jaki marka lub agencja musiałaby przeznaczyć na działania reklamowe oraz taki sam wynik, gdyby korzystała z płatnych reklam podczas kampanii.

Tablica liderów, zwana również Leaderboardem, czyli ranking autorów wybranego (monitorowanego) tematu. Leaderboard umożliwia wstępną analizę influencerów tematów (najaktywniejsi i najbardziej zasięgowi, najpopularniejsi komentatorzy).

CENNIK


PODSUMOWANIE

Monitoring social media to podstawowe narzędzie pracy marketerów oraz agencji, które pozwala gromadzić i w prosty sposób przetwarzać informacje pochodzące z platform społecznościowych.

Automatyczne raporty UNAMO SOCIAL MEDIA ponadto skracają czas potrzebny na ręczne podsumowania i wygenerowanie zestawienia jednorazowo nawet o kilka godzin.

Warto pamiętać również o alertach, które podczas trwania kampanii, natychmiast informują o najnowszych komentarzach.