Socialblade


INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

SOCIALBLADE pozwala przeprowadzić prosty audyt kont w social media oraz ocenić metody pozyskiwania obserwatorów.

Narzędzie analizuje działania profilu, skupiając się na liczbie publikacji, obserwacji oraz odobserwowań innych profili w social media.

SOCIALBLADE ocenia także zaangażowanie profilu w skali procentowej, analizując odbiorców twórcy oraz to, jak i czy w ogóle wchodzą w interakcje z jego profilem.

W przypadku Instagrama możliwa jest analiza wyłącznie tych kont, których twórcy przełączyli profil z wersji personalnej na biznesową.


WYRÓŻNIKI

Analiza wzrostów i spadków obserwatorów w czasie pozwala podglądać, w jaki sposób influencer zdobywał swoją społeczność.

Porównanie profili jest wyjątkowym rozwiązaniem, dzięki któremu porównać możesz do 3 twórców oraz podejrzeć prognozę dla ich profili.


PODSUMOWANIE

W przypadku influencerów sprawdza się powiedzenie “ufaj, ale sprawdzaj”, dlatego analiza influencerów jest jednym z najistotniejszych elementów planowania kampanii influencer marketingu.

Mnogość serwisów oferujących błyskawiczny przyrost obserwujących i polubień kusi, stąd zjawisko fake influencerów stanowi ogromny problem w marketingu.

Dokładne badanie profili Instagrammerów, pozwala oddzielić wiarygodnych influencerów od ludzi, których odbiorcy nie przyniosą dodatkowej wartości reklamodawcy.

Od dawna nie liczy się już tylko wielkość profilu influencera oraz liczba interakcji z jego treściami.

Główną wartość stanowią zaangażowanie oraz realni odbiorcy, którzy wpisują się w profil potencjalnego klienta marki, proponującej współpracę twórcy.

Analiza i dane SOCIALBLADE to dobry punkt wyjścia i sygnał do rozpoczęcia dalszych badań profilu influencera.