SocialAuditor


INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

SocialAuditor

SOCIAL AUDITOR to rozwiązanie, które służy do audytu kont na Instagramie.

Zwraca szczególną uwagę na autentyczność odbiorców, zaangażowanie czy jakość komentarzy.

Pomaga ocenić wiarygodność profilu oraz odbiorców wybranego influencera.

SOCIAL AUDITOR ocenia wiarygodność profilu, badając obserwatorów influencera, ich poziom zaangażowania oraz jakość interakcji (polubienia, komentarze).

Rozwiązanie pozwala wygenerować raport, dlatego idealnie sprawdza się również do analizy własnego profilu przez influencera.


Badanie konta w rozwiązaniu wskazuje między innymi liczbę Mass Followers (osób, które obserwują więcej niż 1 500 profili) oraz Suspicious Accounts (podejrzane konta).

Analizie poddawane są również polubienia i komentarze oraz ich autentyczność.

socialauditor


WYRÓŻNIKI

Raporty pozwalają prześledzić działania influencera oraz zmierzyć zaangażowanie jego odbiorców.

Influencerowi podsumowanie profilu pomoże natomiast rozprawić się z największymi problemami jego konta, m.in. mass followers, zbyt niska częstotliwość publikacji czy niskiej jakości komentarzami.

Analiza jakości komentarzy i polubień ocenia treści pod kątem spamu i automatycznych działań botów (sztucznie generowany ruch w komentarzach oraz lajkach).

Analiza porównanie zaangażowania odbiorców w treści influencera do twórców o podobnej skali (liczbie obserwatorów) to dodatkowa informacja o tym, jak profil wypada na tle innych, podobnych kont w serwisie.

socialauditor

socialauditor

socialauditor

socialauditor


CENNIK

BASIC

  • 1 kredyt - $30
  • 10 kredytów - $100
  • 50 kredytów - $350

PODSUMOWANIE

W przypadku influencerów sprawdza się powiedzenie “ufaj, ale sprawdzaj”, dlatego analiza influencerów jest jednym z najistotniejszych elementów planowania kampanii influencer marketingu.

Mnogość serwisów oferujących błyskawiczny przyrost obserwujących i polubień kusi, stąd zjawisko fake influencerów stanowi ogromny problem w marketingu.

Dokładne badanie profili Instagrammerów pozwala oddzielić wiarygodnych influencerów od ludzi, których odbiorcy nie przyniosą dodatkowej wartości reklamodawcy.

Od dawna nie liczy się już tylko wielkość profilu influencera oraz liczba interakcji z jego treściami.

Główną wartość stanowią zaangażowanie oraz realni odbiorcy, którzy wpisują się w profil potencjalnego klienta marki, proponującej współpracę twórcy.

Analiza i dane SOCIAL AUDTIOR to dobry punkt wyjścia i sygnał do rozpoczęcia dalszych badań profilu influencera.


socialauditor

socialauditor