Snapstars


INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

SNAPSTARS skupia się na twórcach Snapchata, Instagrama oraz Facebooka i kierowane jest przede wszystkim do reklamodawców.

Platforma oferuje dwa sposoby działania: samodzielne korzystanie z jej zasobów lub pełne wsparcie podczas tworzenia strategii, kreacji, treści, zarządzania i influencerów.

W najprostszej wersji wystarczy przekazać brief do zamówienia i pozwolić platformie zaproponować odpowiednich influencerów z wybranych kategorii.

Platforma pomoże zadecydować o tym, kogo zaprosić do kampanii lub przygotuje propozycję strategii, w zależności od tego, na jaką formę współpracy zdecyduje się reklamodawca.

Twórcom natomiast oferuje połączenie ze zleceniodawcami, dla których profile influencera są atrakcyjne pod kątem promocyjnym jego marki.


WYRÓŻNIKI

Elastyczne podejście do potrzeb reklamodawcy to dwie opcje realizacji projektu:

  • przekazanie briefu platformie i zlecenie wybrania influencerów,
  • zlecenie całościowej strategii kampanii oraz powiązanych z tym zadań.

SNAPSTARS jako jedna z niewielu platform realizuje kampanie na Snapchacie, dlatego sprawdzi się w przypadku reklamodawców, którzy znajdują swoich odbiorców właśnie w tym kanale social media.


PODSUMOWANIE

Jeśli zależy Ci przede wszystkim na dotarciu do użytkowników Snapchata, Instagrama bądź Facebooka, SNAPSTARS może Ci w tym znacząco pomóc.

Wsparcie podczas przygotowania kampanii jest wielopoziomowe: od całkowitej samodzielności po ofertę zbudowania strategii, kampanii, doboru liderów opinii i mierzenia efektów działań.