Reachablogger


INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

REACHABLOGGER łączy blogerów i influencerów z reklamodawcami, pozwalając im na obustronne prezentowanie ofert w platformie.

Konta w serwisie są bezpłatne, natomiast pobierana jest niewielka prowizja za publikację, a także opłaty za dodatkową promocję oferty.

Marki, agencje oraz domy mediowe, otrzymują po rejestracji dostęp do 60 różnych kategorii blogów oraz influencerów, ich kanałów, a przede wszystkim, stawek.

Z pośród dostępnych twórców, mogą wybrać i zaprosić do współpracy osoby, których treści są spójne z wizją marki lub kampanii.

Całość komunikacji, od momentu wyboru blogera aż po akceptację publikacji i wypłatę wynagrodzenia, odbywa się wewnątrz serwisu.

Udogodnieniem zarówno dla reklamodawców, jak i twórców, jest przejęcie przez serwis kwestii formalnych, związanych z udokumentowaniem współpracy (umowy, faktury, PIT).

Twórców oraz reklamodawców chronią zasady platformy, gwarantujące realizację wypłat po obustronnej akceptacji publikacji.

Platforma dopuszcza również rozliczenia barterowe.


WYRÓŻNIKI

Obustronna publikacja ofert pozwala zarówno twórcom, jak i reklamodawcom (marki, agencje, domy mediowe) przedstawić ofertę oraz zasady współpracy. Podczas tworzenia kampanii możliwość wyboru spośród puli dostępnych twórców, zamykających się w budżecie i wymaganiach marki, gwarantuje sporą oszczędność czasu. Oferty reklamodawców w katalogu zleceń pozwalają natomiast influencerom na samodzielną ocenę czy przedstawiona oferta skierowana jest właśnie do nich.

System Escrow to bezpieczna forma transakcji, która chroni zarówno twórcę, jak i zleceniodawcę. Wynagrodzenie przekazywane jest do influencera dopiero po obustronnym potwierdzeniu wywiązania się z warunków współpracy (akceptacji publikacji w kanałach lub na blogu influencera).

Realizacja formalności po stronie platformy to jedno z udogodnień, które zwalnia twórcę i reklamodawcę z przygotowywania pism dotyczących zawarcia umowy i jej realizacji (umowa, faktury, PIT-y).


CENNIK

BASIC

  • Uczestnictwo Blogera (Influencera) (0 zł)
  • Uczestnictwo Reklamodawcy (Klienta) (0 zł)
  • Dodanie zlecenia na miesiąc (0 zł)

ADDITIONAL

  • Prowizja od transakcji (pobierana od wynagrodzenia Blogera (15%)
  • Pierwszeństwo na liście zleceń wśród Reklamodawców na miesiąc (30 zł)
  • Pierwszeństwo na liście ofert Blogerów na miesiąc (10 zł)
  • Prowizja od transakcji barterowej (pobierana od Klienta) (10 zł)
  • Mailing do Blogerów z kategorii (100 zł)

PODSUMOWANIE

Blogerzy i influencerzy są bardziej wpływowi niż standardowe reklamy, które świadomie i nieświadomie ignorowane są przez internautów (ślepota banerowa).

Przekazy reklamowe ponadto nie cieszą się wysokim współczynnikiem zaufania wśród odbiorców, dlatego z roku na rok ich efektywność drastycznie spada.

Współpraca z influencerami i twórcami blogosfery pozwala uciec od tradycyjnych form promocji i w nienachalny sposób przedstawić komunikat reklamowy precyzyjnie określonej grupie odbiorców.