Influtool


INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

INFLUTOOL to narzędzie, które analizuje profile influencerów w mediach społecznościowych, oceniając ich rozmiar oraz autentyczność działań i odbiorców.

Rozwiązanie na bazie autorskiego algorytmu mierzy tzw. Influencer Score, czyli poziom wpływu influencera (stopień, w jakim angażuje i wpływa na odbiorców).

Pod uwagę brane są takie platformy jak Instagram, Facebook, Twitter, YouTube, TikTok oraz blogi.

Narzędzie realizuje wiele potrzeb, od wyszukiwania influencerów (temat, marki, branży), przez ocenę ich autentyczności i wartości w social media, po końcową analizę efektów prowadzonej z nimi kampanii.

INFLUTOOL pomaga poznać influencerów oraz sprawdzić ich potencjał reklamowy dla wybranej marki, a także prześledzić przeszłe działania, w których występowały inne (również konkurencyjne) firmy


WYRÓŻNIKI

Influencer Score to wskaźnik siły wpływu influencera na odbiorców. Autorski algorytm aplikacji ocenia profile pod kątem rozmiaru, popularności treści, zaangażowania odbiorców czy liczby wyświetleń i wizyt na blogu.

Analiza Influencerów TikTok to kolejny krok w przyszłość i odpowiedź na nowy format treści. Monitorowane są najbardziej wpływowi użytkownicy platformy oraz treści, jakimi dzielą się z subskrybentami.

Marki wspomniane przez liderów opinii na ich profilach społecznościowych są sygnałem, z kim mogą współpracować lub komu sympatyzują. Mogą być również powiązane z negatywnymi odczuciami lub oceną produktów marki. Śledzenie wzmianek o firmach w profilu influencera pozwala określić czy współpracuje z konkurencją lub jej sympatyzuje i czy podjęcie z nim współpracy będzie wiarygodne w oczach odbiorców, a tym samym korzystne dla marki.


CENNIK

PLAN OGÓLNY

1 370 zł

DODATKOWE MODUŁY (PRO)

500 zł/moduł


PODSUMOWANIE

W przypadku influencerów sprawdza się powiedzenie “ufaj, ale sprawdzaj”, dlatego analiza influencerów jest jednym z najistotniejszych elementów planowania kampanii influencer marketingu.

Mnogość serwisów oferujących błyskawiczny przyrost obserwujących i polubień kusi, stąd zjawisko fake influencerów stanowi ogromny problem w marketingu.

Dokładne badanie profili Instagramerów pozwala oddzielić wiarygodnych influencerów od ludzi, których odbiorcy nie przyniosą dodatkowej wartości reklamodawcy.

Od dawna nie liczy się już tylko wielkość profilu influencera oraz liczba interakcji z jego treściami.

Główną wartość stanowią zaangażowanie oraz realni odbiorcy, którzy wpisują się w profil potencjalnego klienta marki, proponującej współpracę twórcy.

INFLUTOOL pozwala skutecznie oddzielić tzw. fake influencerów, czyli profile zbudowane na sztucznych, bezwartościowych interakcjach oraz obserwacjach (boty, kupione polubienia i obserwatorzy) od prawdziwych, wartościowych liderów opinii.


Influtool narzędzie do analizy influencerów