Audyt konta Instagram – jak przeprowadzić dobry audyt profilu na Instagramie?


Audyt konta Instagram ma na celu wskazać słabe oraz mocne strony Twojego profilu.

Dzięki poprawnie przeprowadzonej analizie weryfikujesz swoją strategię i sprawdzasz, której elementy mają sens i generują wyniki, a które są stratą czasu oraz energii.

W tym artykule podpowiadamy:

 

Na skróty:

 

Audyt konta Instagram — czym jest?

 

Audyt konta na Instagramie to regularne analizowanie mocnych oraz słabych stron profilu.

Robiąc regularny audyt konta Instagram sprawdzasz, które działania przynoszą zamierzone efekty i co jeszcze musisz jeszcze poprawić, aby prowadzony profil osiągał lepsze wyniki i przyciągał więcej nowych fanów.

 

Audyt konta na Instagramie — od czego zacząć?

 

Jakie elementy poddać audytowi?

Audyt konta Instagram podzielić można na audyt konta własnego lub prowadzonego w imieniu marki oraz audyt konta Instagram influencera przed podjęciem współpracy przez markę, lub agencję.

W zależności od tego, po której stronie profilu stoisz, audyt konta Instagram oraz jego cel będzie wyglądać dla Ciebie nieco inaczej.

 

boty na instagramie zostaleś skompromitowany

 

Zacznijmy od audytów, które możesz przeprowadzić w swoim profilu (lub profilu prowadzonego klienta), aby poznać:

 

  • Odbiorców profilu,
  • Sprawdzić, które działania nie sprawdzają się w prowadzonym profilu,
  • Sprawdzić, które działania sprawdzają się w prowadzonym profilu,
  • Pcoprawić wyniki profilu i dotrzeć do większej liczby osób zainteresowanych tematyką konta.

 

Jeśli chcesz dowiedzieć się również jak audytować profil influencera, przeczytaj nasz wpis dla agencji, domów mediowych oraz marek: Jak przeprowadzić audyt konta na Instagramie? Audyt Instagram dla agencji i marek.

 

Audyt konta Instagram — audyt konta klienta, audyt konta własnego

 

Na skróty:

 

Strategia — jak zaplanować strategię na Instagramie?

 

Podstawowym pytaniem, jakie należy sobie zadać podczas prowadzenia jakiegokolwiek profilu w mediach społecznościowych jest:

 

Jaki cel chcę osiągnąć?

  • Jaki cel ma Twój profil i jakich efektów oczekujesz?
  • Do kogo chcesz dotrzeć i co chcesz przez to osiągnąć?
  • Czy masz plan na rozwój profilu w kolejnych latach?
  • Ile czasu zajmie Ci osiągnięcie wskazanych celów?
  • Jak możesz tego dokonać?

 

Ustal swoje cele oraz strategię, która pomoże Ci je osiągnąć.

 

Strategia, choć brzmi groźnie, nie jest biznesplanem rozpisanym w tomach książek ani grubym, zakurzonym segregatorze.

 

kupowanie obserwujących na instagramie2

 

To plan, w którym określasz realny cel, czas jego realizacji oraz metody, jakimi będziesz starał się go osiągnąć.

Na tej podstawie będziesz mógł przeprowadzić Twój kolejny audyt i sprawdzić, czy udało Ci się zrealizować Twoje plany oraz które metody zawiodły i należy je zmienić.

 

Nazwy na Instagrama — jaka nazwa konta na Instagramie?

 

  • Pomysł

 

Patrz w przyszłości i zadbaj o to, by Twoja nazwa była łatwa do zapamiętania dla innych osób.

Nie powinna spędzać snu z powiek przy wpisywaniu jej w wyszukiwarkę.

Ponadto polecające Cię osoby nie powinny łamać języka podczas jej wypowiadania i spędzać kilku minut na przeliterowaniu Twojego nicku innym.

Unikaj również nazw, które są bardzo długie oraz zawierają ciągi cyfr.

W przypadku drugim możesz wyglądać jak fałszywe konto i nie wzbudzać zaufania wśród nowych odbiorców.

 

  • Wyszukiwanie — Google?

 

Wiesz, że profile serwisów społecznościowych wyświetlają się również w Google?

Może warto pomyśleć o tym, jak trafiają do Ciebie użytkownicy i zaprowadzić pewną spójność w nazwach Twoich wszystkich mediów społecznościowych?

 

Wyszukiwarka google profil Instagram Ola Budzynska Pani Swojego Czasu

 

 

  • Wyszukiwanie — Instagram

 

Wyszukiwarka Instagrama działa trochę jak wyszukiwarka Google.

Użytkownicy serwisu nie korzystają wyłącznie z hashtagów i lokalizacji, aby odnaleźć interesujące ich treści.

Nie dostają również zawsze tylko i wyłącznie poleceń od innych osób.

Czasami posługują się podstawowymi słowami kluczowymi oraz frazami, by odnaleźć profile, specjalizujące się w konkretnej tematyce.

Wyszukiwarka reaguje na nick profilu oraz pole imienia i nazwiska.

 

diy wyszukiwanie uzytkowników na instagramie

 

Spójrz na załączony screenshot z wyszukiwania w aplikacji Instagrama.

Na słowo kluczowe „diy” pojawia się profil, którego nick absolutnie nie zawiera tej frazy.

Zawiera ją jednak nazwa profilu, standardowo wykorzystywana do wpisywania imienia oraz nazwiska użytkownika.

 

Dodatkowo całość opisu od razu wskazuje na to, co znajdziesz w profilu użytkownika.

  • Czy Twój nick jest prosty do zapamiętania?
  • Czy Twoja nazwa profilu/nick opowiadają o Tobie i tym, czym się zajmujesz?
  • Czy możesz dodać w miejscu nazwy profilu hasło lub frazę, która lepiej opisuje Twój profil lub zainteresowania?

 

O tym, czy ktoś otworzy Twój profil, a przede wszystkim, czy go znajdzie, decydują mikrosekundy!

 

Avatar Instagram — jakie zdjęcie profilowe Instagram?

 

Zdjęcie profilowe jest tym, z czym kojarzyć Cię będę obserwatorzy m.in. w swoim strumieniu, komentarzach czy podczas przeglądania najnowszych relacji.

Musi się przede wszystkim wyróżniać, przyciągać uwagę i powinno być wiadome, co przedstawia.

Jeśli jesteś twórcą, dobrze by w tym miejscu zagościło Twoje zdjęcie.

W najlepszym przypadku najlepiej jest dodać zdjęcie portretowe twarzy.

Zdjęcie profilowe jest niewielkie, dlatego wszelkie zbliżenia na twarz są najbezpieczniejsze, jeśli chcesz, by odbiorca miał szansę rozpoznać to, co jest na zdjęciu.

Co więcej, będziesz mieć pewność, że automatycznie będą kojarzyć Twoją twarz z Twoją twórczością.

 

zdjęcie profilowe instagram konto osobiste

 

Które profile przykuwają Twoją uwagę jako pierwsze?

W przypadku marki najlepszy okaże się zawsze wyraźny logotyp.

 

zdjęcie profilowe instagram

 

Od razu wiesz, do kogo należy ten profil, prawda?

 

Biogram Instagram — co powinno zawierać „bio” na Instagramie?

 

Opis profilu to kolejne miejsce, w którym możesz nieco więcej opowiedzieć o tym, o czym jest Twój profil, czym się zajmujesz, co robisz.

Masz do wykorzystania jedynie 150 znaków, więc zamieść tam tylko istotne informacje z punktu widzenia Twojej działalności. 🙂

 

pani swojego czasu bio instagram

 

Przykładem dobrze napisanego biogramu może być profil @paniswojegoczasu Oli Budzyńskiej.

 

Jeśli chcesz, aby potencjalni reklamodawcy mogli się z Tobą skontaktować, dodaj również swój adres mailowy (ale nie ten, którego używasz do logowania w aplikacji!).

Adresy kontaktowe często wykorzystywane są do spamu, dlatego możesz pokusić się o małą zmianę w adresie w postaci [at]zamiast „@” w adresie.

 

Utrudnisz działanie botów, a zainteresowane współpracą osoby będą mogły się nadal z Tobą skontaktować.

 

Link w profilu — do czego powinien prowadzić?

 

Odpowiedź sobie na trzy ważne pytania:

  • Do jakiego miejsca w sieci kieruje link w Twoim profilu?
  • Czy wykorzystujesz cały potencjał tej funkcji?
  • Czy link nadal działa?

 

Sprawdź to natychmiast.

 

Zastanów się, jaki cel ma osiągnąć to linkowanie i jakie ma powiązanie z Twoimi odbiorcami na Instagramie.

  • Czy osoby, które Cię obserwują skorzystają z tego linku i odnajdą tam wartościowe treści?
  • Czy odnosi się on do tego co robisz i jest powiązany z tematyką Twojego profilu?
  • Jakie cele ma realizować i czy faktycznie odbiorcy na Instagramie są grupą, która pomoże Ci je zrealizować?

Pamiętaj, aby link był zawsze aktualny i to, gdzie prowadzi, realizowało cele marki (pracodawcy lub Twojej marki osobistej).

 

Przykład:

 

Jeśli tworzysz wpis na blogu, a Twój profil nadal nie ma możliwości udostępniania linku w relacjach, możesz podpinać tu nowe, ważne teksty, jeśli są skierowane do Twoich odbiorców.

 

podrozodbyta link bio instagram

 

Przykładem wykorzystania linku do udostępniania nowych wpisów na blogu jest profil @podrozodbyta

 

Jako marka natomiast możesz aktualizować link o nowe, ważne projekty, wpisy na blogu bądź nawiązane współprace i promocje.

 

O aktualizacjach linków wspominaj zawsze w swoich relacjach i opisach!

 

Nikt nie śledzi zmian w Twoim opisie na bieżąco.

 

Relacje na Instagramie — co możesz dodać do wyróżnionych instastory?

 

 

Zadaj sobie pytania:

  • Jaki cel mają Twoje relacje?
  • Do kogo chcesz dotrzeć?
  • Jaki ma to przynieść efekt?
  • Publikujesz poradnik, ciekawostki, tipy w swoich relacjach?

 

Może z publikowanych treści uda Ci się stworzyć wyróżnione relacje, dzięki którym osoby, docierające na Twój profil po okresie życia relacji (24 godziny) będą miały możliwość nadal z nich skorzystać?

 

wyróżnione relacje odinspiracjidorealizacji

 

Przykładem takiego wykorzystania wyróżnionych relacji jest profil @odinspiracjidorealizacji

Dzięki wyróżnionym relacjom możesz budować nie tylko markę eksperta i segregować dane, ale również wyznaczać istotne treści.

Prowadzisz profil marki?

Może to miejsce na treści dotyczące Twojego cennika, promocji, dojazdu lub życia firmy?

 

instagram profil marka wyróżnione relacje

 

Co można jeszcze powiedzieć o relacjach na Instagramie?

Korzystaj z możliwości jakie daje Ci platforma i dodawaj lokalizację oraz hashtagi do Twoich relacji, by zwiększyć ich zasięg i dotrzeć do nowych odbiorców.

 

stories lokalizacje

stories hashtagi

 

Więcej o tym, jak dobierać hashtagi oraz dodawać lokalizacje, przeczytasz w kolejnych punktach o hashtagach i lokalizacjach właśnie.

 

Bezpieczeństwo — jak zabezpieczyć profil, by nie musieć szukać wsparcia w tym, jak odzyskać konto na Instagramie?

 

Prywatność i bezpieczeństwo to podstawa.

Czy Twój profil ma włączone dwuskładnikowe uwierzytelnienie?

 

instagram 2fa

 

Jeśli jeszcze nie, koniecznie to zmień.

Na pewno słyszałeś wiele historii o utracie konta na Instagramie.

 

 

Nie chcesz, żeby przydarzyła się ona również Tobie.

W kolejnym kroku sprawdź, jakie aplikacje mają dostęp do Twojego konta.

Poważnie przemyśl zmniejszenie liczby aplikacji na rzecz potwierdzonych rozwiązań lub takich, które nie wymagają od Ciebie podania Twoich danych do logowania.

 

aplikacje dostep instagram

 

 

Odbiorcy profilu — jak sprawdzić kim są Twoi followersi na Instagramie?

 

Jednym z kluczowych elementów podczas audytu każdego konta, jest analiza jego obserwatorów.

To oni są głównymi odbiorcami treści profilu, dlatego wysoka jakość społeczności, zgromadzonej wokół profilu, gra istotną rolę.

Sprawdź skąd pochodzą Twoi odbiorcy oraz jakim językiem się posługują.

Czy uważasz, że treści, które publikujesz są faktycznie skierowane do nich?

 

Sprawdź:

  • kraje, z jakich pochodzą oraz języki, jakimi się posługują,
  • ich wiek,
  • dominując płeć,
  • fake, boty, mass followers,
  • kiedy są aktywni?

 

Do analizy demografii wykorzytać możesz Insights lub Creator Studio Facebook, czyli statystyki aplikacji Instagram.

 

creator instagram facebook statystyki creator instagram facebook statystyki

 

Aby rozprawić się z fałszywymi followersami i mass followers skorzystaj z zewnętrznych aplikacji.

Więcej o tym, jakie narzędzia pomogą Ci zbadać odbiorców piszemy w kolejnych częściach artykułu: narzędzia do analizy followersów.

 

Kim są mass followers? To konta, które śledzą powyżej 1 500 innych użytkowników Instagrama. Więcej o tym, dlaczego mass followers szkodzą profilowi na Instagramie przeczytasz tutaj: Mass followers — kim są i dlaczego ich obecność nie jest korzystna dla Twojego profilu na Instagramie?

 

Zaangażowanie na Instagramie — jak sprawdzić engagement rate na Instagramie?

 

Zaangażowanie odbiorców na Instagramie to stosunek liczby interakcji obserwujących Cię profili do ich sumy.

 

Analiza zaangażowania profilu mikroinfluencera (do 1 tys. obserwujących)

 

Im mniej reakcji ze strony Twoich followersów, tym zaangażowanie niższe.

A przecież zaangażowanie jest kluczem do promocji Twoich treści w serwisie i prowadzenia jakościowego, wartościowego dla reklamodawców konta!

 

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, czym jest engagement rate i jak go sprawdzić, przeczytaj nasz poprzedni artykuł: Zaangażowanie na Instagramie (engagement rate w pigułce) – czym jest i co mówi o koncie influencera?

 

Zdjęcia w profilu jakie powinny być zdjęcia na Instagram?

 

Nie ma bardziej błędnej tezy niż to, że dobry wybór hashtagów jest wystarczający do tego, by Twoje zdjęcia niosły się niczym ptaki w lecie po Instagramowych trendach.

Jeśli zdjęcie jest niskiej jakości (i nie chodzi o rozdzielczość fotografii), nudne, nie przedstawia niczego interesującego… żadne hashtagi mu nie pomogą.

Jednak Instagram to nie tylko pojedyncze zdjęcia, ale też całe siatki fotografii.

Pierwszym obrazem, jaki widzi każdy użytkownik zaglądający na Twój profil, jest belka górna (awatar, bio, link) oraz fragment gridu (do 9 ostatnich zdjęć w profilu).

 

instagram spójność podróż odbyta

Przykładem spójnego gridu może być profil @podrozodbyta

Jak już wspominaliśmy wcześniej, o tym, czy kogoś zainteresują Twoje treści i profil decydują niekiedy sekundy.

 

Zastanów się:

  • Czy Twój grid tworzy spójną całość, która może zwrócić czyjąś uwagę?
  • Czy jest spójny z tematyką Twojego profilu?

 

Spójność jest bardzo ważnym elementem, jeśli chcesz zdobywać nowych obserwatorów.

Może być to spójność kolorystyczna, tematyczna a nawet formy.

Spójność odnosi się do wielu elementów Twojego profilu i im więcej razy podczas analizy możesz powiedzieć, że coś takie jest, tym lepiej dla Ciebie i odbiorców.

Jeśli ktoś decyduje się na obserwowanie Twojego profilu i dotarł do Ciebie przez pojedynczą fotografię z hashtagu lub lokalizacji, oczekuje, że będziesz dostarczać mu więcej podobnych treści.

 

Jeśli Twoim treściom brakuje spójności, nie może mieć pewności, że spełnisz te wymagania w przyszłości.

 

Opisy zdjęć jakie dodawać opisy do zdjęć na Instagrama?

 

Opisy zdjęć powinny angażować Twoich odbiorców do dyskusji.

Jeśli są utkane z monologu, do którego trudno się odnieść lub odnaleźć cząstkę siebie, nie będzie zachęcał on do pozostawienia komentarzy.

A przecież komentarze są ważne!

 

instagram interakcje komentarze

 

W narzędziach analitycznych, interakcje najczęściej mają swoje określone wartości, tzw. wagi: polubienie – x1, komentarz – x4, udostępnienie – x16.

 

Co to oznacza?

  • Aby pozostawić polubienie pod postem, nie potrzebujesz włożyć w to zbyt wiele energii, dlatego jego waga oceniana jest na „1”.
  • Inaczej jest w przypadku komentarza, który ma wagę „4”, ponieważ wymaga od obserwatora włożenia w interakcję więcej energii i przede wszystkim, ujawnienia się z opinią w dyskusji pod Twoim postem.
  • Największą wagę natomiast ma udostępnienie (16), ponieważ odbiorca nie tylko potwierdza, że zapoznał się z treścią, ale dzieli się tym materiałem ze swoimi znajomymi (na Instagramie mogą być to np. udostępnienia do relacji, wiadomościach prywatnych).

 

Nie ma oczywiście oficjalnie potwierdzenia, że Instagram właśnie w taki sposób wartościuje interakcje i nakłada na nie większe znaczenie ze względu na włożone w nie wysiłek, ale nawet jeśli wszystkie mają taką samą wagę to oznacza, że komentarze są dla Ciebie i tak ważne.

Szczególnie teraz, gdy platforma w kolejnych regionach ukrywa liczniki polubień i to, co przede wszystkim zobaczą Twoi obserwatorzy, to Twój opis oraz komentarze innych osób.

 

Ukryty licznik polubień - Instagram

 

Więcej o tym, dlaczego Instagram ukrywa licznik lajków oraz jak go podejrzeć, przeczytasz tutaj: Instagram ukrywa licznik lajków! Jak sprawdzić liczbę polubień po zmianach?

 

I tej wiedzy się trzymaj, wymyślając kolejny opis do Twojej fotografii.

Nie zapomnij również, że to, co zobaczą Twoi obserwatorzy w swoich strumieniu pod Twoim postem to zaledwie kilka(naście) słów z pierwszej linijki całego opisu, dlatego to już w tym miejscu musisz zachęcić ich do rozwinięcia reszty tekstu.

 

instagram opis zdjęcia

 

Potraktuj to miejsce jak nagłówek artykułu, który Ciebie zachęciłby do poznania jego treści.

I nie baw się w tzw. click bait, bo rozczarowany followers kolejny raz nie da się nabrać na tę sztuczkę i straci do Ciebie zaufanie.

 

Hasztagi Instagram jak dodawać hashtagi na Instagramie?

 

W tej części podstawowe pytania dotyczą tego, czy Twoje hashtagi realizują Twoje cele.

Cele ustaliłeś już na początku wpisu, czas je zatem zweryfikować z tym, czy treści docierają do odpowiedniego targetu osób, które mogłyby pomóc Ci je zrealizować.

 

  • Czy Twoje hashtagi opisują faktycznie to, co przedstawiają Twoje zdjęcia?
  • Czy pozwalają dotrzeć do zdjęć i Twojego profilu osobom, które mogłyby być zainteresowane taka tematyką?
  • Czy nie są zbanowane przez Instagram?
  • Czy hashtagi pomagają Ci realizować cele Twoich publikacji i profilu?
  • Czy rozmiar hashtagów jest odpowiedni do rozmiaru Twojego profilu oraz zaangażowania, jakie otrzymujesz od swoich followersów?

 

Jeśli choć na jedno z pytań odpowiedziałeś nie, przeczytaj te dwa poradniki, które przeprowadzą Cię przez proces określania tematyki hashtagów, określania ich rozmiaru oraz rozprawią się z mitami na ich temat:

 

Przewodnik po tym, jak dobierać właściwą tematykę hashtagów znajdzisz tutaj: Jak dobierać hashtagi na Instagramie? 11 metod oraz narzędzia, by zwiększyć zasięg zdjęć!

Przewodnik po tym, jak dobierać właściwy rozmiar hashtagów znajdziesz natomiast tutaj: Jak dobierać hashtagi na Instagramie – określanie rozmiaru hashtagów [METODY, NARZĘDZIA]

 

Hashtagi możesz, a nawet powinieneś dodawać również do swoich relacji (instastory).

Jeśli jeszcze tego nie robisz, to dobry moment, by zwiększyć zasięg Twoich IG stories i zacząć je dodawać.

Nie zapomnij jednak o zasadach, których nauczyłeś się z dwóch, wspomnianych artykułów.

 

instagram hashtag generator iqhashtags

 

One nadal obowiązują również w tym miejscu!

 

Lokalizacje czy lokalizacja na Instagramie ma znaczenie?

 

Dodatkowym punktem promocji poza hashtagami, cross promocją, oznaczaniem i odwiedzaniem innych profili… są dobrze dodane lokalizacje.

  • Czy Twoje zdjęcia są oznaczone lokalizacjami?
  • Czy są to lokalizacje specyficzne, odpowiadające na intencje osób, które mogłyby szukać miejsca, które znajduje się na Twojej fotografii?

 

Dodawanie specyficznych, konkretnych lokalizacji jest metodą długofalową, ponieważ osoba zainteresowana konkretną lokalizacją (mniejszą niż cały kraj czy miasto), na przykład kawiarnią, nawet po wielu miesiącach będzie w stanie bez problemu odnaleźć Twoje zdjęcie.

 

https://www.instagram.com/gosia_skowronska/

 

Tak, jak w przypadku hashtagów, lokalizacje ważne są również w relacjach.

Ich czas życia (oznaczenia oraz relacji) to 24 godzin, podczas których dotrzeć możesz do nowych odbiorców zainteresowanych miejscem.

 

Narzędziówka audyt konta na Instagramie

 

Podczas audytu oraz w ramach wprowadzania zmian w profilu, możesz korzystać z zewnętrznych rozwiązań oraz aplikacji.

Niżej proponujemy kilka narzędzi, które spełniają te zadania.

 

Analiza odbiorców – konto na Instagramie

 

Do analizy odbiorców swojego profilu wykorzystaj rozwiązania, które badają społeczność, np. IQhashtags.com

W rozwiązaniu sprawdzisz liczbę Twoich mass followers oraz listy konkretnych profili, które zostały tak ocenione.

Sprawdzisz również ich demografię od kraju, przez język aż po płeć i wiek.

 

IQhashtags audience quality

pochodzenie odbiorców influencera iqhashtags

 

 

W zaawansowanej wersji możesz przeprowadzić analizę profilu Instagram w profesjonalnych narzędziach, np. SocialAuditor, które ocenia nie tylko jakość odbiorców, ale także ich komentarzy i polubień.

 

social auditor quality distribution

jakość komentarzy socialauditor

 

wiek odbiorców influencera socialauditor

pochodzenie odbiorców influencera

 

Więcej o tym rozwiązniu przeczytasz w artykule poświęconym audytom profili Influencerów:Jak przeprowadzić audyt konta na Instagramie? Audyt Instagram dla agencji i marek

Zdjęcia – spójność, edycja, planowanie

 

  • Spójność

 

Większa spójność na zdjęciach nie oznacza tyle samo, co publikowanie ciągle tych samych kadrów.

Możesz ją wprowadzić odpowiednią edycją i skupić się na korzystaniu z 2-3 filtrów o tej samej tonacji w czasie edycji.

W tym celu wykorzystaj np. VSCO, Lightroom Mobile, Aftrelight bądź inne rozwiązanie, które oferuje filtry lub pozwala na tworzenie własnych personalizowanych zestawów.

 

vsco

 

 

  • Planowanie

 

Swoje fotografie może planować również w tzw. „gridzie”, czyli widoku siatki.

Taką opcję posiada Later, czyli aplikacja do planowania postów na Instagramie.

Za jej pośrednictwem (w płatnej wersji) zaplanujesz również stories.

 

 

Jeśli chcesz jedynie planować posty główne i ufasz swojej intuicji na tyle, by nie podglądać jak będzie wyglądać siatka, skorzystaj z Creatora Facebook.

Rozwiązanie Facebooka umożliwia autoryzacje konta Instagram (konto firmowe lub kreator) i planowanie postów w platformie, gdy nie jesteś np. dostępny.

 

creator facebook instagram

 

Dobieranie hashtagów

 

Analiza i dobieranie hashtagów jest prostsze niż się wydaje.

Wystarczy korzystać z odpowiednich narzędzi.

Podczas sprawdzania swoich hashtagów możesz skorzystać z IQhashtags.

Narzędzie pomoże Ci także regularnie badać czy nie używasz zbanowanych hastagów – jednego z największych wrogów Twojego profilu.

 

iq hashtags banned hashtags on instagram

 

Audyt konta na Instagramie – podsumowanie

 

Audyt konta Instagram za Tobą, gratulujemy!

Czas na wprowadzenie niezbędnych zmian i poprawek oraz regularną analizę wyników.

Nie zapomnij również dodać artykułu do zakładek ulubionych stron, by następnym razem nie pominąć żadnego z istotnych elementów Twojego audytu.


About Author

Redakcja

Komentarz